jula_miljo_energi_logo_RGB_JPEG.jpg

06:002023-03-14

Jula avaa uuden tavaratalon Hyvinkäällä

Jaakko Soini_Country Manager_Jula Finland.jpg

Vaasan menestyksekkäiden avajaisten jälkeen Jula jatkaa laajentumistaan Suomessa. Maaliskuussa ruotsalainen kodinfiksaajaketju avaa tavaratalon Raisiossa ja syksyllä avataan Jula-tavaratalo Hyvinkäällä.

Tavoitteena on tulla valtakunnalliseksi ja avata Suomeen paljon lisää tavarataloja tulevina vuosina.

–Jula näkee suurta potentiaalia Suomen markkinoilla, ja nykyisestä taloustilanteesta huolimatta emme aio hidastaa laajentumisvauhtia. Investoimme voimakkaasti ja suunnittelemme perustavamme lähivuosina noin viisi uutta tavarataloa vuodessa, Jula Suomen maajohtaja Jaakko Soini sanoo.

Laaja valikoima edullisesti

Jula on ruotsalainen kodinfiksaajaketju, joka tarjoaa ”tee-se-itse”-ihmisille laajan valikoiman tuotteita kotiin, puutarhaan ja vapaa-aikaan alhaiseen hintaan. Vuonna 1979 perustetun perheyrityksen liikevaihto on noin miljardi euroa, ja sillä on tällä hetkellä tavarataloja ja verkkokauppa Ruotsissa, Norjassa, Puolassa, Suomessa sekä verkkokauppa Itävallassa.

– Meillä on ollut loistava aloitus Suomessa. Monet suomalaiset fiksaavat mielellään asioita kotona, ja Julan edullinen konsepti sopii Suomen markkinoille. Harva muu tavaratalo Suomessa tarjoaa kodinfiksaajalle yhtä laajaa valikoimaa saman katon alla. Jula tarjoaa myös valtakunnallisen ja modernin verkkokaupan, jula.fi, Jaakko Soini jatkaa.

Avaamme monta tavarataloa

Hyvinkään tavaratalon pinta-ala tulee olemaan 2700 neliömetriä ja sen valikoimassa on noin 15 000 tuotetta. Tavaratalo luo noin 20 työpaikkaa, ja uusien työntekijöiden rekrytointi alkaa keväällä.

Olemme iloisia voidessamme avata uusia tavarataloja, jotka vahvistavat paikallista kauppaa ja luovat työpaikkoja. Jula on tässä tärkeässä roolissa, ja olen vakuuttunut siitä, että saamme hyvän vastaanoton Hyvinkäällä, Jaakko sanoo.

Jaakko Soini_Country Manager_Jula Finland.jpg

Lisätietoa antaa