Peder Larsson

15:372023-11-27

Jula avaa tavaratalon Keravalla

Jaakko Soini_CM Jula Finland.jpg

Uusi tavaratalo Keravalla vahvistaa läsnäoloamme Uudellamaalla, ja se on osa Julan nopeaa laajentumista Suomessa.

Jaakko Soini, Julan Suomen maajohtaja

En bild som visar text, himmel, utomhus, Annonstavla

Automatiskt genererad beskrivning

Valokuva: Mika Kurkilahti

Jula jatkaa vahvaa kasvua Suomessa.

30.11. kodinfiksaajaketju avaa tavaratalon Keravalla, joka on seitsemäs Suomessa.

– Uusi tavaratalo Keravalla vahvistaa läsnäoloamme Uudellamaalla, ja se on osa Julan nopeaa laajentumista Suomessa, sanoo Jaakko Soini, Julan Suomen maajohtaja.

Jula on yksi Ruotsin suurimmista vähittäiskauppaketjuista, ja sillä on myymälöitä ja verkkokauppa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Puolassa ja Itävallassa. Ketju tarjoaa ”tee-se-itse”-ihmisille laajan valikoiman tuotteita kotiin, puutarhaan ja vapaa-aikaan edulliseen hintaan. Vuonna 1979 perustetun perheyrityksen liikevaihto on noin miljardi euroa.

Vahvistaa läsnäoloa Uudellamaalla

Jula kasvaa vahvasti Suomen markkinoilla, ja nopea laajentumistahti jatkuu. Tavoitteena on avata lähivuosina noin viisi uutta tavarataloa vuodessa.

– Keravan tavaratalo on Suomen seitsemäs tavaratalo. Pidämme asiakkaan keskipisteessä ja kehitämme Julan tarjontaa. Uskomme, että uusi tavaratalo parantaa liikepaikan vetovoimaa ja lisää entisestään alueen kauppatarjontaa, sanoo Jaakko.

Lähellä asiakkaita

– Tämä on tärkeä tavaratalo Julalle, ja uskomme sen potentiaaliin. Haluamme olla lähellä asiakkaitamme ja auttaa ihmisiä fiksaamaan asioita itse. Olen vakuuttunut siitä, että uudesta tavaratalosta tulee selkeä ykköskohde monille kodinfiksaajille Helsingin seudulla, Julan toimitusjohtaja Johan Sjöhagra sanoo.

Tietoa Julasta

Jula Industri perustettiin vuonna 1979 perheyrityksenä Jultorpin maatilalla Skaran ulkopuolella. Karl-Johan Blank, Julan omistaja, on ollut yrityksessä alusta alkaen ja rakentanut sitä. Viime vuosina yritys on kehittynyt Jula Holding -konserniksi, yhdeksi Ruotsin suurimmista yksityisomistuksessa olevista konserneista, ja se toimii vähittäiskauppa-, kiinteistö-, rahoitus-, logistiikka-, hotelli-, ympäristö- ja energia-aloilla. Jula Holding -konsernin pääkonttori sijaitsee Skarassa Ruotsissa. Konsernissa on noin 4 500 työntekijää. Lisätietoja osoitteessa www.julaholding.com.

Jula aloitti vähittäiskauppayrityksenä, ja se tarjoaa ”tee-se-itse”-ihmisille laajan ja huolellisesti valitun valikoiman tuotteita kotiin, puutarhaan ja vapaa-aikaan edulliseen hintaan. Tuotteita myydään vahvan verkkokaupan kautta ja yhteensä 133 myymälässä, joista 66 on Ruotsissa, 41 Norjassa, 20 Puolassa ja 6 Suomessa.

Lisää Julan historiasta voit lukea täältä: https://historia.jula.com/.

Lisätietoja:

Jaakko Soini, maajohtaja Jula Finland Oy