Ryttare med häst

09:002023-03-24

Hööks öppnar PopUp i Nordstan

Bild_Ho¨o¨ks PopUp 7.png

Idag öppnar Hööks sin PopUp butik i Nordstan, Göteborg. Butiken kommer innehålla ett attraktivt och noggrant urval av Hööks sortiment.

Idag öppnar Hööks sin PopUp butik i Nordstan och kommer preliminärt vara öppen fram till midsommar. Butiken innehåller flera attraktiva erbjudanden på flertal produkter och kommer gälla fram tills butiken stänger. PopUp butiken kommer ligga mittemot Åhlens City inne i Nordstans huvudstråk.

Kunderna kommer kunna förvänta sig ett attraktivt och noggrant urval av vårt sortiment med starka erbjudanden, fokus på säsongsartiklar samt produkter inom friluftsliv och hund. Eftersom vi innehar ett bredare sortiment än bara produkter för häst och ryttare, så ser vi detta som en god möjlighet för fler kunder att upptäcka Hööks och vårt sortiment, säger Caroline Hjelte, VD för Hööks.

En exklusiv inbjudan har även skickats ut till lokala ridklubbar och medlemmar till premiären av Hööks PopUp butik.

Vi har tidigare haft PopUp butik men då bara på mässor och event, till exempel på Gothenburg Horse Show och Falsterbo Horseshow. Det som skiljer sig denna gång är att vi har utvecklat vårt befintliga PopUp koncept till en PopUp butik med fler inredningselement och som täcker en större golvyta än tidigare, men framför allt handlar det om att vi kommer att prioritera andra varukategorier än enbart häst, exempelvis Outdoor, konfektion och hundprodukter. Detta gör vi bland annat för att visa att vi finns till för en större kundgrupp, avslutar Caroline Hjelte.

Bild_Ho¨o¨ks PopUp 7.png
Bild_Ho¨o¨ks PopUp 5.png