HQ CL Hööks.JPG

06:002023-02-16

Kodinfiksaajaketju Jula avaa tavaratalon Kaarinaan

Jaakko Soini_Country Manager_Jula Finland.jpg

Julan laajentuminen Suomessa jatkuu. Vaasan tavaratalon onnistuneiden avajaisten jälkeen on pian seuraavien aika. Maaliskuussa avataan Suomen toinen tavaratalo Raisioon, ja syksyllä 2023 Jula laajenee myös Kaarinaan.

Jula näkee suurta potentiaalia Suomen markkinoilla, ja nykyisestä taloustilanteesta huolimatta emme aio hidastaa laajentumisvauhtia, Jula Suomen maajohtaja Jaakko Soini sanoo.

Lämmin vastaanotto

Jula on ruotsalainen kodinfiksaajaketju, joka tarjoaa ”tee-se-itse” ihmisille laajan ja huolellisesti valitun valikoiman tuotteita kotiin, puutarhaan ja vapaa-aikaan edulliseen hintaan. Vuonna 1979 perustetun perheyrityksen liikevaihto on noin miljardi euroa, ja sillä on tällä hetkellä tavarataloja ja verkkokauppa Ruotsissa, Norjassa, Puolassa, Suomessa sekä verkkokauppa Itävallassa.

Julan tavoitteena on tulla valtakunnalliseksi toimijaksi ja avata Suomeen paljon lisää tavarataloja tulevina vuosina.

– Olemme saaneet loistavan vastaanoton Suomessa. Monet suomalaiset fiksaavat mielellään asioita kotona, ja Julan edullinen konsepti sopii Suomen markkinoille. Harvalla muulla tavaratalolla Suomessa on näin laaja tuotevalikoima saman katon alla, ja lisäksi meillä on valtakunnallinen ja moderni verkkokauppa, jula.fi, Jaakko jatkaa.

Auttaa ihmisiä fiksaamaan asioita itse

Julan Kaarinan tavaratalon pinta-ala tulee olemaan 2700 neliömetriä ja sen valikoimassa on noin 15 000 tuotetta. Tavaratalo luo noin 20 uutta työpaikkaa, ja uusien työntekijöiden rekrytointi alkaa pian.

Olemme iloisia voidessamme avata uusia tavarataloja, jotka luovat työpaikkoja ja vahvistavat paikallista kauppaa. Jula on tässä tärkeässä roolissa. Krossikeskus on laaja liikealue, joka tulee kehittymään entisestään tavaratalomme myötä, ja olen varma, että meidät otetaan Kaarinassa hyvin vastaan, Jaakko sanoo.

Julan tavaratalo vahvistaa kauppaa

– Kaarinan Krossikeskus on kehittynyt kaupallisesti myönteiseen suuntaan, ja olemme tyytyväisiä saadessamme Julan vuokralaiseksi. Jula on verrattain uusi kaupallinen toimija Suomen markkinoilla, ja se täydentää liiketarjontaa erittäin hyvin, Veritaksen kiinteistösijoitusjohtaja Heikki Palmu sanoo.

Jaakko Soini_Country Manager_Jula Finland.jpg

Lisätietoa antaa