Hööks 2.jpg

06:002022-10-31

Jula avaa tavaratalon Vaasaan

Jula Skylt.jpg

Ruotsalainen kodinfiksaajaketju Jula avaa 10. marraskuuta ensimmäisen Suomen tavaratalonsa Vaasaan. Avajaisten yhteydessä lanseerataan myös Julan verkkokauppa Suomen markkinoille. Jula on suunnattu kaikille kodinfiksaajille, jotka etsivät edullisia tuotteita kotiin, puutarhaan ja vapaa-aikaan.

Ruotsalainen kodinfiksaajaketju avaa ensimmäisen tavaratalonsa Suomessa 10. marraskuuta Vaasaan. Tavaratalo sijaitsee Klemettilän liikealueella, keskeisellä paikalla Vaasassa osoitteessa Sepänkyläntie 4, kaupungin keskustan ja Kivihaan liikealueen välissä. Tavaratalo on kooltaan 2000 neliömetriä ja sisältää 15000 tuotetta. Avajaisten yhteydessä lanseerataan myös Julan verkkokauppa Suomen markkinoille.

- Julan verkkokauppa kehittyy voimakkaasti, ja nyt avaamme verkkokaupan myös Suomessa. Tämä tarkoittaa sitä, että voimme tavoittaa koko Suomen, mikä on uskomattoman tärkeää erityisesti Suomen tavarataloketjua rakennettaessa, Jula Suomen maajohtaja Jaakko Soini sanoo.

- Tuntuu hienolta avata vihdoin Suomen ensimmäinen Jula-tavaratalo ja toivottaa kaikki asiakkaat tervetulleiksi suureen, kauniiseen ja hyvin varusteltuun tavarataloon. Tiedämme, että monet pohjanmaalaiset rakastavat fiksata asioita kotona, ja toivon, että vierailu tavaratalossamme tai verkkosivuillamme inspiroi heitä, Jula Vaasan tavaratalojohtaja Anssi Saksi sanoo.

Jula on yksi Ruotsin suurimmista vähittäiskauppaketjuista, jolla on tavarataloja ja verkkokauppa Ruotsissa, Norjassa ja Puolassa. Kodinfiksaajaketju tarjoaa ”tee-se-itse” ihmisille laajan valikoiman tuotteita kotiin, puutarhaan ja vapaa-aikaan edulliseen hintaan.

– Harva muu toimija Suomessa tarjoaa kodinfiksaajalle yhtä laajaa valikoimaa saman katon alla. Julan edullinen konsepti sopii hyvin Suomen markkinoille, ja Klemetsö on laaja liikealue, joka kehittyy edelleen Julan tulon myötä. Olen vakuuttunut siitä, että saamme hyvän vastaanoton Vaasassa, Jaakko Soini sanoo.

Vaasan tavaratalon rakentaminen alkoi syyskuussa, ja Jula on nyt valmis toivottamaan ensimmäiset suomalaiset asiakkaansa tervetulleiksi.
Jula näkee Suomen markkinoilla suurta potentiaalia, ja Vaasan jälkeen yritys aikoo lähivuosina laajentua muillekin paikkakunnille.

Jula Skylt.jpg

Lisätietoja antaa:
Jaakko Soini, maajohtaja Jula Finland OY
Sähköpostiosoite:
jaakko.soini@jula.com
Puhelinnumero: +358 40 835 2791

Anssi Saksi, tavaratalojohtaja Jula Vaasa
Sähköpostiosoite: anssi.saksa@jula.com
Puhelinnumero:

Click the miniature to download the picture with original form

203 GylleneUttern_Konferens_2023.jpg
Johan Sjöhagra